Термінологічний словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
N |
|---|
Nafrontizmin.comNafrontizmin.com– об’єднання людей, які хочуть змін в Україні. | ||
National framework of qualificationsNational framework of qualifications – національна система кваліфікацій. Опис національної системи освіти, що однозначно визначає суть і взаємозв’язок усіх рівнів кваліфікації та інших можливих підсумків навчання в єдиній для даної країни схемі. | ||
NetMeetingNetMeeting - програма для спілкування через будь-яку комп’ютерну мережу, яка дає змогу передавати звук, відео, графіки, файли, спільно працювати з іншими програмами та проводити відеоконференції, використовуючи звичайні комп’ютери, що підключені до Інтернет. | ||
Netvibes1Netvibes1 – персоналізована стартова сторінка чи персоналізований інтернет-портал, реалізований на AJAX. Досить схожий на iGoogle, My Yahoo. Сторінка організована в таблицях, у кожній з яких містяться призначені для користувача модулі. Вбудовані модулі Netvibes включають RSS, місцеві прогнози погоди, календар iCal, закладки, примітки, списки розсилки, багаторазові пошуки, підтримка POP3, електронної пошти IMAP4, що підтримуються поштами Gmail, Yahoo, Hotmail, AOL. Крім того, в Netvibes можна інтегрувати такі елементи, як del.icio.us, фотографії з Flickr. До власної сторінки додається також «Всесвіт» – варіант сторінки призначений для публічного перегляду, що може цілковито відрізнятися від персональної сторінки як за змістом, так і за оформленням. | ||
Netvibes2Netvibes2 – персональний робочий стіл. | ||
NewsNews- спеціалізований протокол в Інтернеті для роботи з серверами новин і префікс, який використовується в їх адресах. | ||
Ning.comNing.com– популярна міжнародна соціальна мережа | ||
Non-referenced assessmentNon-referenced assessment – “відносний“ контроль знань. У такій схемі контролю знання однієї особи, що навчається, оцінюються по відношенню до знань іншого, як правило, усередині одного потоку. Цей підхід передбачає існування “нормального розподілу“ здібностей студентів і результатів їх навчання на кожному етапі контролю. | ||